Drama

Det var länge sedan du frågade hur jag mådde, eller brydde dej.
Du frågar inte ens om jag är okej.
Har insett nu att drömmar inte blir till verklighet,
för mina har krossats av alla dina svek.
Ibland så tänker jag på tiden det var vi,
Men det är inget som jag saknar så jag skter i't.
Minns att lyckan kommer och går, men mi har fasnat i det gamla.
Du var underbar ett tag men jag såg dej förändras.
För den du är idag, kan jag inte fatta.
du skiter i allt, och går bara runt och snackar.
Du är falsk, när jag ser ditt rätta jag, Och jag har fattat att misstaget är du och inte jag.
För varje gång jag ser dej, så tittar du snett. Jag undrar vad du är för något, och vad som har hänt?

Så jag går vidare i livet, med vänner vid min sida. Jag orkar inte gråta mer, jag orkar inte lida.
Du har förstört så mkt för mej, och tiden har gått åt, Och vill du bli min vän igen, måste du säga mer än förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0