Jag saknar dej.

jag vet att jag inte behöver, jag vet att du redan vet. men ändå...
Alääxandra Antblad,
Åh vad jag kan bli arg på dej, när du spiller mjölk i den nya soffan, när du går in på mammas nystädade golv med snöiga skor, eller när du ska berätta hela filmen innan vi ens kommit halvvägs...
Haha, oj vad jag suckar hög då.
Men älskling, jag vet att jag gör så då & då, jag vet att du ibland får ta skit som du inte alls ska behöva ta emot. Och jag hoppas, jag ber dej, att förlåta mej för de.
För det finns bara en ända jävel på denna jord som är som du. & jag vetefan hur jag lyckades dra lotten att få vara med dej. Men nu har jag de. Och aldrig att jag skulle byta bort det, aldrig att jag skulle låta mej förlora de.
För Alääx, du är seriöst... oövervinnerlig. (stavning?) haha, nej men allvarligt, du är så fin, innefrån och ut.
Och inga ord räcker till. Jag ska försöka, ge dej allt du förtjänar, men vet att jag aldrig kommer kunna de, för du är värd allt. allt vackert.
Men även om du är en ängel, även om de flesta vet att du är bara bäst, så finns det människor som inte vet de, eller som blundar för det i avundsjuka... Och jag ska göra allt i min makt för att skydda dej från dessa människor.
För du ser inte alltid felen.. du är för god för de. Och när du står framför en (idiot) Så kanske jag inte står bredvid och viskar i ditt öra att det här är en människa du ska undvika.. Visst hoppas jag att du någonstans kommer höra mej, men det hindrar dej inte. Du är för snäll för att se felen,¨för att se att denna personen är bara för mycket, vilket  i sin tur gör dej till världens bästa...
Men det är okcså det som kan såra dej. Det händer oss alla.. och då finns jag där för dej.
Men som sagt ska jag göra allt jag kan för att skydda dej från detta.

Oj lång och jobbig text. Men ändå. jag älskar dej alääx.
Och alla som inte får lära känna dej, ah jag tycker synd om dem.
Over and out, hör av dej så fort du kommit hem.




Kommentarer
Postat av: andrea

Håller helt med dig hon e bäst!

2009-12-23 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0