lat&tjock.

ag vet inte. Känner att jag inte har någon lust att blogga.. är mega stressad. För vadå? ja de vet jag inte riktigt...
Idag var de iaf hard rock café och frölunda i rekordmatchen som gällde, tog massa kort med min mobil, men orkar inte ta över dem till datan nu. (och ja mamma jag vet att det heter DATOR med d skiter jag i. )

Imon åker jag till jönköping med världensbästa unge- alääxandra! Wiiiee!
Vi ska fira nyår där, kännpåden. typ.
Haha så är pepp, laddad och nervös :D

Och som sagt är jag stressad, har haft svårt att somna de senaste nätterna... tänker därför va uppe ett tag till så jag riktigt somnar sen. PUSS
 
Även fast denna musikvideo är lite sådär skev... tycker jag ändå lite om den? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0