nej nu vill jag inte mer.

Försöker vara stark, men ibland går de fan inte. Ibland vill jag bara inte vara med längre.
Fattar inte hur jag kan ta åt mej av all skit. Fattar inte att jag faktist tycker att dem har rätt, att dem gör rätt.
Fattar inte hur jag kan sitta här och tycka att de största idioterna i mitt liv, gör så jävla rätt när dem får mej att känna mej som en mkt värre människa än vad dem sjäva är.

Du var nummer tre.
Du var den tredje personen som jag älskar högt på denna jord som sårar mej genom att bara vara dej själv.
Du var den tredje som inte tycker jag är värd orden - snälla stanna.
Du var den tredje som hjälpte mej packa in mina grejer i bilen.
Du var den tredje som bytte ut mej mot ngt bättre.
Du var den tredje och den värsta.
För inte fan trodde jag att du kunde tycka så illa om mej att du inte vill ha mej där.

Tyck inte synd om mej, det gör jag redan själv så bra. En jävla mes med urtorkade ögon och snorignäsa.
Fan för dej elin, skaffa dej lite värdighet.

Kommentarer
Postat av: L

snacka? ring mig isf <3 i love you

2009-12-07 @ 17:38:31
URL: http://llinneeyya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0