Min åsikt!

Jag tycker det är hemskt att den största och vanligaste smärtan orsakar vi helt på egen hand. 
När vi tar saker eller personer förgivet.
Vi antar att han ringer upp, eller att han svarar dirket efter du sänt iväg ett sms. Du anatar att hon ångrar sej, att hon snart kommer erkänna att det var fel.
Men när det man antagit inte sker, det är dåman blir ledsen, arg, irriterad, frustrerad, Man blir besviken.
Sviken OCH besviken. Det är den värsta känslan jag känner till ialladfall...

Missförså mej inte nu, man måste ju misslyckas för att lyckas, right?
Vi måste alla chansa då och då, så det är klart att vi alla blir besvikna ibland!


Men enligt mej finns det inget som slår just besvikelsen.
Man blir sänkt som människa, näst inpå förnedrad. Man blir besviken,
det kan vara på något man själv trodde man skulle klara men sen inser att man inte gör det.
Eller när man börjar tro på att han faktist vill lägga ner enerig på dej och sedan slutar han att höra av sej.
Det kan va när din bästa vän ber dej komma över och hjälpa henne inför en spciell kväll, och när du kommer dit sitter redan två andra tjejer vid din bästis sida, fina och iordninggjorda precis som din vän.. Medans du själv har myskläder och just inser att hon inte ens frågat om du ville följa med.

Jag blir ledsen.
Jag blir arg.

- du blir besviken vännen min.


Kommentarer
Postat av: Caroline

mm, så är det. Hemska känsla.

2009-11-05 @ 17:11:56
URL: http://heartline.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Ärlig och bra text Elin<3

2009-11-05 @ 17:43:41
URL: http://hedvigsofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0