My new Love!

Är egentligen alldeles för trött för att sätta mej vid datorn över huvudtaget nu, men!
Jag och Alääx var på New Moon ikväll, faaaaaaaaan va bra! Helt stört...
Och tro det eller ej, men under denna filmen var jag nog mer tjejig än vad jag vart under hela mi tt liv, jag tjöt under första scenen edward (stavning?) kommer in, och när muskelkuntten och vid kyssen och... ja vettefan hur många gånger jag tjöt asså! Och vifftade med händerna framför mitt ansikte som om det hettade, vilket det gjorde mina damer och herrar! Maha ! Sexit värre alltså...

Men vilken upplevelse iallfall, alla klappa händerna när de börja, och som ni förstår var jag inte den ända som satt och skrek. Och när jag såg mej om satt ALLA med händerna uppe i ansiktet! HAHA!

Jaja, vet inte vad jag ska säga om filmen i sej vill inte avslöja ngt för dem som tänkt att se den ;)
Säger bara, längtar tills 3:an typ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0