Tisdag !

Jag har just duschat, skönt. Har nämligen kört backträning med Carro, duktiga som vi är !
haha, strax kommer pappa skicka ut någon för att säga till mej att det är mat, Och efter det vid fem åker vi upp till kläppa, hämtar Alääx och sedan bär det av på hockey, Fett nice!

Btw. tog jag sprutan idag, det gjorde inte alls ont. Jag ångrar mej lite,
känns ju som om dem som tog fram detta inte riktigt vet vad som kan hända liksom som om det inte är färdig testat... hmm?
Jag har faktist lite ont nu kände jag när jag lyfte armen, orka. Hoppas det inte blir värre!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har redan träningsvärk, undra hur det ska gå i mon då med ännu mer träning?! ;o) Men duktiga som få är vi =) Bara du inte blir sjuk tills i mon... <3

2009-11-10 @ 22:06:11
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0