-

Det river i en när någon man älskar gråter.
När någon man älskar har de svårt.
jag vill alltid säga så mkt, och jo oftast gör jag nog detta.
Men det tar en sådan jävla tid innan jag kan få fram ngt.
Sitter helt förstenad framför min vänn, och tårarna forsar och hon väntar på att jag ska säga ngt, vad som helst.
Och jo jag gör ju det! Jag skriker! skriker i mitt huvud, skriker förlåt. Förlåt för att jag inte alltd förstår dej. Förlåt för att jag inte alltid kan vara den vänn du förväntar dej att jag ska vara.

Jag öppnar munnen, Sedan pratar jag. Inte om mej. Inte om oss. Om dej.
Tårarna tar slut, jag kramar dej och vi går tillbaka.
Men ojj, rösten inom mej är kvar. Stark och tydlig.
Förlåt min vänn,förlåt.
för att jag inte är så bra som du tror jag är. 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hjärtat! du är fin.

2009-10-02 @ 22:10:20
URL: http://llinneeyya.blogg.se/
Postat av: Liinnneeaaa

in och fråga på min frågestund :D

2009-10-03 @ 13:33:36
URL: http://llinneeyya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0