Dela med dej av dit hat, eftersom min kärlek inte räcker till oss båda.

Hur kan man sakna något så innerligt att det värker, Det är inte mej du stärker

Hur kan man sakna någon så mkt att tårarna bara rinner,och så att jag nästan försvinner?

Hur kan man sakna någon hela tiden, Jag vet ju att jag inte vinner den här striden.

Hur kan man sakna någon så som jag gör? Seriöst jag typ dööör,

Hur kan jag sakna någon så allt blir helt pafft, hur fan kan jag sakna någon jag aldrig haft??
Give_you_my_heart_by_krip2nite918.jpg give you my heart image by dragoneyes1


Kommentarer
Postat av: Hannah

Harkel Vad är CC?

2009-10-22 @ 19:52:38
URL: http://colinsmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

tack :)

2009-10-23 @ 18:33:52
URL: http://silvervinge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gör man en sån där film som du gjorde på dig och collin? är de en spciell hemsida? tack för svar :)

2009-10-24 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0