Fredag

Mormor & Mamma har kommit fram till att våran bil är en shopping bil, hmm?
Min mamma är halft döv & Min mormor halft blind...
Undrar om vi kommer iväg till den där mässan ?
Jag har träningsvärk efter att ha lyft plankor hela dagen igår...

I vilket fall!
I onsdags åkte alla badminton tjejerna tillsammans in med våran tränare Alexandra ill gbg.
Vi käkade tahi mat och den gick vi till något museum där vi dansade samba. HAHA om såg töntiga ut!
Efter två timmar va man ganska trött kan jag ju säga, Och det va fett gott att få dra i sej tacos som Janne hade fixat åt oss på han jobb i kba. Efter detta blev det två timmars badmintonträning och sedan hem helt slut.
Sjkut kuk va det iallfall!




Puss & kram skumbanan :D


Kommentarer
Postat av: A

sjukt kuk?:O hahh

2009-10-30 @ 14:34:56
Postat av: Caroline

Tacosen va grym, men inget att rekomendera innan två timmars träning ;o) haha

2009-10-30 @ 16:28:57
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0