Halloween ?

Min morfar pratar nästan inget. Tror det är för han har börjat höra dåligt, han kanske inte vill prata för att han är trött på att säga - vad sa du?
Jag tycker om min morfar ändå, även fast han inte säger något.

Tävlade idag, gick la helt okej. Är i semifinal imon så ska tagga som faen nu! Mammsen och jag kom tvåa i damdubbel A :)
Det är lite sådär roligt, att minst en gång under varje tävling frågar jag mej själv varför i helvete jag håller på med en sådan här ostbågesport?! Helt menningslöst egnetligen lixom.
Men också varje kväll, när jag är på väg ut ur badmintonhallen, tänker jag att de är fan tur att jag har badmntonen! Jag älskar det, och hur hårt jag en slår på min vad, eller hur kasst jag en spelar, kommer jag alltid vara välkommen tebax på banan nästa dag.
Love it.


Jag saknar Alääx & Mimmi, som det känns som det var evigheters sedan man träffa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-31 @ 23:59:02
Postat av: JENNY FÖRFAN :D

Bra jobbat nu elin!

IMON VINNER DU SKITEN! :D

2009-10-31 @ 23:59:47
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0