Hanna

Hanna Pousette.
Jag hittar inte min mobil, så jag får inte tag i dej... Dåligt att jag inte kan ditt mobil nummer. Inget svar på hem telefonen, kan vara våran som laggar också -.-

såg på din blick idag att jag gjort något som fått dej arg, besviken eller ledsen?
Men inte försen jag kom hem idag, satte mej ner och snurrade ett par varv i mitt honungste´ förstod jag det.
Att det var något som jag gjort? Har jag rätt?
Älsklingen. Jag är inget utan dej. Vi har det där röda bandet mellan oss som bara vi kan se...
Jag älskar dej. Då, Nu & föralltid.
Vi är nog rätt lika ändå? även fast ditt hjärta är av Guld och mitt av sand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, elin..

asså jag ville bara att du skulle komma ihåg att vi skulle gjort nåt.

mer va det inte.

inte med dig i alla fall.

det är alla mina andra jobbiga och dumma kompisar..

känns som alla mina leenden är falska just nu.

men kanske inte ska ta allt här.

men vill bara säga att jag saknar dig.

måste ses oftare. <3

älskar dig.

vi faktiskt ganska lika.

men snälla måla det röda bandet lite starkare..

2009-10-07 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0