Intresseklubben, anteckna!

mja. Tänkte berätta om min lördags kväll dårå, för den som bryr sej :D
var hemma hos pappa och käka thaimat, mums. Sedan åkte jag hem till Mimmi där även simone var, yeah!
Vi hade svårt att bestämma vad vi skulle ta vägen. Men tillslut kom vi på att vi bara orka med film. Så vi gick ner till macken och körde på en skräck. Sedan gick vi hela vägen hem till mej.
Där vi knödde ner oss i soffan med täcken och shiit.
Alääx kikade även in en stund, mylove.
Iallafall, efter typ en kvart somna Mimmi. Bra film val (y)
jag och Simone hängde i, men insåg efter ett tag att filmen var värdelös. Så slockna simpan hon med. Och då orkade inte jag gå upp, så vi sov där i soffan hela natten. Snacka om att vi är skeeva idag ;)

Mina töser de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0