så är det.

Jag saknar.
Jag saknar åsa F-94:a som var som inget annat. vi var vi, och vi älskade det vi gjorde!
Jag saknar min farfar, som jag aldrig hann älska tillräckligt mkt.
Jag saknar att vara liten, då folk sa att jag strålade... då jag log och skrattade för att jag ville och inget annat.
Jag saknar att slippa tänka på vad som ska hända här näst, och bara leva i nuet.

Jag saknar mina päron tillsammans... dem som så sällan älskade varandra, men ändå tillslut lyckades visa mej äkta kärkek.
Jag saknar lördagarna då de endast var barnprogram/så ska de låta, godis och familjen som räckte för att vara lycklig.
Jag gråter över allt jag saknar.

Men jag gråter, och jag blir tröstad.
Jag ler, och jag skrattar igen...
Skrattar över de jag inte saknar.. skrattar över det jag får ta del av.
Skrattar och ler över att det jag saknar, är något vackert jag fått upplevt.



Gråt inte över att det är slut. Le över att det hände.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vet du vad jag saknar?

Jag saknar att vara hemma hos dig varje helg. Att sitta vid erat matbord och äta goda sallader med meloner i och prata med alla som om man hade känt er i 100 år.

Jag saknar att ibland inte höra ett skit när din pappa snackar med mig, och sen svara på en fråga som man nääästan hörde...

Jag saknar att kunna säga vad som helst till någon.

Jag saknar den personen som säger så underbara saker till en så man bara sitter och ler.

Haha, jag saknar oss på badmintonträningarna.

Jag saknar ljudet. Av våra skratt som liksom blandas. Ljuvligt!



"Som den syster jag aldrig fick" - Ja, jag minns fortfarande.

Så lil'sis. Vad säger du? Ska vi ta o ses någon dag snart? <3

Jag typ... saknar dig!

2009-10-05 @ 00:06:11
URL: http://smurpp.blogg.se/
Postat av: linnea

du är fin elin!

2009-10-05 @ 10:41:52
URL: http://llinneeyya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0