Snabbt om helgen?

Dålig uppdatering, jaG vet!
Men har verkligen hållt på hela helgen! I fredags var jag pap & Linus på Ikea hela eftermiddagen och köpte allt till våra rum som vi skulle ordna hos pap nu då.
Igår tävlade jag hela dagen, kom tvåa. Inte okejj, ettapris tar man, två får man, ah sjukt sur över detta.
Men På kvällen hade Mimmsan Och Johanna fixat tjejmiddag, och vi skulle klä ut oss, hallowen you know.
Dock var jag bara där en stund eftersom de flesta tjejerna skulle dra vidare sen.
Men jag och simone drog hem till henne och bada Jacuzzi ist, mkt mysigt!


Och idag har vi bara fixat klart mitt rum, jag & Underbaringe Simone! HannaDarling kom även förbi och fikade och hjälpte till en stund, tack my angels.
Så nu sitter jag här, i frå1 som vi så snyggt döpt de till. Lyssnar på musik och funderar på om jag kommer orka gå in på toa innan det är dax för sängen.

Slänger in en bild på my Love Mone medans hon kryper under min säng för att koppla ngt?
Utan dej skulle inget riktigt gå ihop.

Kommentarer
Postat av: simpiiiiis

hahahah oj snygg bakdel XDXD! hahahah!

tack BLOMMAN (L)

2009-10-27 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0