svar på frågestunden :

  1. hur gammal är du? - 15
  2. vad har du tänkt att välja för gymnasie/linje? =) ? - Jag vet inte, typ samhäll... kanske badminton gymnastiet i gbg.
  3. vad är din högst önkan? - Att få vara vänn med Alääxandra Antblad hela mitt liv.
  4. Vilken favorit färg? - svart?
  5. vad gör du på din fritid? - Badminton... kompisar, mm.
  6. vad vill du bli när du blir stor? - jag vill bli massa saker! bl.a lastbilschaffis... & lärare ;)
  7. vem är din idol? - Farmor.
  8. ska du gå på badminton gymnasiet? - kanske, vet inte haha!
  9. varför bloggar du? - Behöver skriva av all min skit någonstans ;)
  10. kommer det fortsätta såhär eller kommer vi hålla kontakten ? <3 - vi kommer hålla kontakten!

Tack & Hej leverpastej :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0