värk!

träningsvärk är nog något utav det bästa som finns?
Även fast man knappt kan gå eller sitta ibland p.g.a den.
När jag känner av träningsvärk, känner jag mej oftare nöjdare med min instats. Som om jag verkligen har bevis på att jag gjort mitt bästa och fått ut något utav det. Vilket jag oftast har om jag har träningsvärk. Haha, smart där ;)

Nej men jag älskar iallafall träningsvärk, känner mej friskare som människa helt enkelt.
Fast den träningsvärk jag har nu är förfaen överdriven, kan inte gå i trappor ;)

Någon som har ännu värre träningsvärk i dag är Mammi, eftersom hon körde samma fys som jag i torsdag,( dödlig fys! skojar typ inte:O ) och inget illa ment men hon är ju inte allt för biffig min mamma inte. Även om hon är i bättre from än vad jag är, så hurtig som hon blitt med allt springande. Men när de kommer till fys, na då hoppas jag iaf att jag ligger lite före ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig elin.. det var en jätte fin video du gjort också.. finns här<3 som alla andra säger :´)

2009-10-18 @ 17:50:27
Postat av: Anna H

saknar dig..<3 de var en jättefin video du gjort också.. finns här<3 precis som vad alla andra säger :')<33

2009-10-18 @ 17:52:31
URL: http://annamyholmberg.blogg.se/
Postat av: fyfabian

Gillar din header!

2009-10-19 @ 11:53:51
URL: http://fyfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0