jag älskar att få sitta där jag satt idag!

Idag var jag i kyrkan.
Alääx kyrka. Den är underbar, jag bara ryser efter första meningen som sjungs där inne..
Först ryser jag för att det är så fint. för att jag blir glad. Sen ryser jag av obehag och känner att hur kan jag ens med att sitta i den här fina kyrkan med dessa fina och trevliga människorna?!
Jag är inte som dem och borde inte ens få vara här.
Sedan svider det. Överallt. Jag skäms över att jag inte känner mej som en av dem trots Guds ord om att alla är vi lika värda. & jag skäms över att sitta där så elak och egoistisk bredvid lojala underbara människor...
jag känner mej äcklig.


ååååH!
hej sammanbrott??
det gör så ont. det gör de.
Det sitter i magen. I bena. i huvudet, men framför allt i hjärtat.
vrf pratar du inte med mej? varför finns jag inte?

andra plats.
alltid andra plats.

bättre än tredje men ändå inte nöjd?
jävla korv e du elin.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Andrea

DU e mycket värd för mig(L)

2009-09-16 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0