prov? :S

Jag ska göra ett dyslexiprov.
Haha, visst, det är la skit bra det. Även fast jag faktist inte tror jag har det. Nae, tror bara jag är ofocuserad.. eller alltså, jag är ju dålig på att stava men det är ju en annan sak att vara dålig, och att ha dyslexi ?;O
Vilket fall är jag ganska  sur för detta också. Jag menar jag har alltid varit dålig på detta... kommer mina smarta lärare på det i nian, säger mjag bara mongos! Haha som om jag kan bättra mej på ett år ändå?

blabla... -.-
Ska strax ner till skolan igen, ska nämligen åka med Alääx'smart'tjej till kungsbacka och hämta hennes badkläder som hon glömde i simhallen igår ;)
slänger in en sötnos bild på smartisen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0