Tog av neaaaaa'

Väntar på min klänning ska torka...

Hur bor du:
 KLÄPPATOPPEN ! YEAH
Brukar du komma i tid: beror på till vad?
Hur lång är du: Lång
Kan du laga mat: Nachips
Vad jobbar du med/pluggar du: ha?
Vad har du på dig just nu: mysbyxor och tröja
Har du någon fobi: Cellskräck (staving?)
Hade du en bra kväll igår: absolut :D

Vilket är ditt senaste inköp: klädeer

Din favoritdryck på morgonen: oboy!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: barnbidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: Yess
Vad hade du sönder senast: Ett hårspänne....
Vem snackade du med senast: Hampus
Varm favoritdricka: Oboyyy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: pepsi max.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Riktigt dumt?
Saknar du någon just nu: Jo
Vad ska man göra för att få dig irriterad: blöö vet inte xD
Någon jag stör mig på: Finns det.
Intressen: Badminton, och fotbolllen.
senaste person du kramade: Jimmyy
Senaste person du ringde:  Alääx
Senaste person som ringde dig: Mimmsan
Vad drack du senast: Oboy, haha!
Vill du ha barn: Ja klart :D
Längtar du till din nästa födelsedag: Absolut.
Har rakat dina ben någon gång: öh, får inte använda så vassa saker...
Är du sugen på något nu: ne, borsta tänderna.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: NOLL
Använder du hudkräm: Yesman
Attraheras du av män med skägg: Hehe, det kan va lite fint.
Micro-pop eller poppa själv: Vilket som, popcorn är fettt gott!
Brukar du baka: händer!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Synd o klaga, hu?
Vilken låt lyssnade du senast på: stereo love
Har någon annan sovit i din säng inatt: niix
Har du pengar på mobilen: Abonen blabla sak :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

http://jossaahn.blogg.se - kolla den jag tävlar med min brorsa vem som får flest besökare tills ikväll kl. 00.00!!!! :)

2010-04-03 @ 19:16:00
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0