gammalt blir min trygghet

Fick bytt till barn- och fritid redan idag. Känns skönt, skippar långa resor och trång skola.
Kände att jag absolut hade kunnat komma överrens med flera i btv1 (klassen?) Sa till ngra stycken att vi ses imon, där ljög jag. elakt. förlåt.
men ne, får hoppas på detta kortet.
nu ska jag sova så jag orkar ha en NY första dag...
BTW. hörde ni om den idág??

kom inrusandes fem minuter försent (dumma buss) och skrek ut - förlåt att jag är sen.
Märkte att alla satt och beundrade sina skor och kom på att jag hade 6 tuggimin i munnen, så jag smaska så det dåna i hela klassrummet. Det fanns ngen stol heller så klumpigt fick lärarrna möblra om lite också, kul. Fick tillslut en gnislig stol som vägra vara tyst så fort jag andades...

Ah det kunde ju gått bättre iaf ;)
Gammalt är bäst, imon åker jag in med axel, min bästa bror. och går om min första skoldag :)

Här är min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0