rubrik är överskattat, faktiskt.

Mammii kommer hem idag, skit bra :)
Farmor åker hem, mindre bra.
Igår va en kväll som alla andra, ah fast nä. Hehe, en trevlig sådan faktiskt.
Började med kladdkaka och kaffe (som jag inte drack) hemma hos Joz med Mimmsan och Amanda.
Vidare till james där folket hängde och va allmänt coola ;D

jag är nervös, som in i helvete. över absolut ingenting, men ändå. Skolans första dag imon, och jag antar att det är hyffsat normalt att känna så. har inte förbertt mej, alls. vet inte ens när jag börjar. Kanske ska kolla upp det.
Skolan suger. Hopppas lärarna är lata och efterblivna som på åsaskolan, då kunde man bara sätta sej längst bak i klassrummet och sova sej igenom dagen ganska skönt.

jaja, match i eftermiddag. Mot tölö, snart kommer Dea, ha de gött.

Fåret, fiskan och finiiisen :D<3

Kommentarer
Postat av: elise

kjempe søt blogg! kommentere tilbake? da hadde jeg blitt utrolig glad:- )

2010-08-22 @ 13:50:31
URL: http://www.eheart.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0