tja då

Idag har jag flygit runt ordentligt !
Började med att tahand om mina små kusiner, vid lunch time var vi nere på glasscafet med en hög andra människor ;) Efter det var det jobb, TÅRTA för robin fyllde 20, grattis igen Btw. :D
Sen fotbolls träning klockan fyra, och klockan sju var det badminton träning i varberg.
Är helt slut nu.
Funderar på att ta en negerboll i kylskåpet, vet att de inte är mina. Min kusin som är söt har bakat dem. Men jag kommer inte hinna fika imon, ska jobba och sen iväg på läger , (skit kul ska det bli föresten!) så hon kanske inte hatar mej om jag tar den nu trots allt....
puss

Klara och jag bjuder på denna skönhet-
en kväll i falkenberg, värd att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0