♥ Dag 11 – Tio sanningar om mig.

1. Jag tycker inte om julmust, och tycker en dag utan pepsi max är ovärt.

2. Jag kan äta flera påsar popcorn på en timme eller två.

3. Jag sover med gosedjur.

4. Jag måste kissa det sista jag gör innan jag somnar. No Mater What.

5. Jag har onormalt spetsiga knän.

6. Jag kan sova vart som helt och när som helt, utom när jag måste.

7. Jag är inte bara darrhänt, jag darrar i armar och ben också -.-'

8. Jag hatar lakris.

9. Jag älskar att gå i klackskor, men går som bambi på hal is....

10. Jag är elak.. maha!

Kommentarer
Postat av: julia

nr 8 kan jag förstå, mycket väl. fyfan vad äckligt det är! puss gull

2010-12-23 @ 22:34:32
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0