♥ Dag 16 – En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

detta är inte svårt.
Inte det minsta.
Gothia cup, spelade final på Ullevi, som kapten för Åsa IF f.94, 19 juli 2008.
Vinst, guldjubel och tidningsartiklarna tog aldrig slut.
Kärlek, kramar, och all vilja.
Dagen efter vinsten, firandet. Så låg alla hemma. Inne. Mitt en sommar dag, och sov, gick i myskläder och ville inte göra ngt. Konstigt. Så här var det en hel vecka efter vinsten.
Ärligt, min mamma har aldrig sett så sliten ut som då (tränare)
Jag vet, vi levde för fotbollen. HELT SERÖST. all kraft, ut i tårna, var nedlagd på att vinna detta. Ta hem hela skiten, med blod svett och tårar.
Dagarna efter, hade vi liksom glömt av vad vi levde för...
Haha.



Kommentarer
Postat av: L

rysningar

2010-12-30 @ 08:41:05
URL: http://linneazdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0