♥ Dag 9 – Min tro.

Jag tror på Gud.
Jag försöker, kanske dåligt, men ändå, Att vara kristen.
Det finns inget som kyrkan, pingstkyrkan.
Jag gråter alltid där...
Det kanske inte låter så kul i och för sej, men ska förklara mej så gott jag kan!
Jag kan fälla tårar för jag är lycklig, för att anders, helen och alääx sitter omkring mej och bara älskar!
Jag kan fälla tårar för att jag önska att alla jag älskar skulle vara här, skulle se, skulle förstå.
Jag kan fälla någon annans tårar.
Jag kan fälla tårar, för ibland, så är det så himla bra att jag inte känner mej tillräcklig för att vara där...

Det går inte beskriva.
Det går inte. Och alla dagar är inte underbara, inte heller alla gånger.
Men värt. OJ VAD VÄRT!<3
Om du skulle vara på väg att krascha med ett flygplan, vad skulle du göra?
Jag tror att de flesta skulle skrika på hjälp eller kanske be om den, "snälla hjälp oss"
Det är då jag undrar, vem ber du till? 

"Jag är inte religös,  Jag har en relation med Gud."

Kommentarer
Postat av: L

jag vet elin, jag vet. och jag lär mig nya saker från dig exakt varje dag <3

2010-12-23 @ 12:00:09
URL: http://linneazdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0