Den som söker, kommer finna.

Ganska go dag igår ändå. 
Gick upp och sprang i det härliga vinter vädret, sjöng kör i fyra timmar och drog på träning sen.
Somnade gott hos min fina.
Idag är en annan dag ;)
Haha, nej men skolan suger, inte kul. Tur att Ellinor & Sandra förgyller mina timmar i klassrummen !<3
Nu ger jag upp, tänker gosa med pepsi, äta nybakta pepparkakor och bara va bäst. Puss



Alla ord som jag skulle kunna skriva om dej känns som ett svek,
för det rätta ordet för dej är kärlek.

Kommentarer
Postat av: emma

Vad gärna med & tävla om en biobiljett på min blogg ;)

kram

2010-12-02 @ 19:52:34
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: julia

sv;

elin, elin, fina elin.

jag vet inte riktigt vad jag ska säga om din kommentar. den får mig att vilja krama dig och gråta samtidigt. så rörd blev jag, gud så fint.

du är verkligen en toppentjej och jag tycker verkligen om dig. du verkar vara den tjejen i din årsgrupp med mest vett i skallen. och icke bryr jag mig om att några patetiska fjortisar snackar, för jag ser ändå ner på dem.



om det är någon jag inte känner så bra som jag skulle vilja lära känna bättre, så är det du.

tusen kramar.



p.s. du och calle är så fina tillsammans. fast det vet du redan att jag tycker! <3

2010-12-03 @ 14:19:45
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0