P&S

Vet att jag suger.
Bloggen suger.
Jag sover inte för katten håller mej vaken, älskar henne ändå.
Har inte hunnit åka pulka än, fast jag sagt att jag ska hundra gånger.
Borde göra något, gör inget.
Orkar inte, men måste.

Drog hem en vinst med mamma idag, ganska gött =)
Imon går jag i skolan i ungefär 13 timmar. Låter det bra eller? kill me.
Försöker samla mej.  Höhö.
Det blir bättre, lovar. pusss

Dessa goingar har jag spänderat många timmar med i helgen! Btw. fan va snyggt face du fick till Anton (Y)

Igår blev det tre rätters middag hos mimmsan, med nea och simpan också <3


Kommentarer
Postat av: a

jag vill med åka pulka!! :D

2010-12-06 @ 09:20:44
URL: http://amandakallman.blogg.se/
Postat av: jenny

haha fina vi var där då! ingen av oss ser speciellt normal ut! haha :D , tack för helgen giong!

2010-12-06 @ 16:22:08
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0