Nästan är alltid nära!

Haha, gick upp och kolla Sverige matchen iallafall, Yeah!
Nu väntar jag på käk, sen ska jag med min lillebror och shoppa på kungsmässan,
ingen träning idag, sug.. får bli ngt eget hemma typ. Bara så alla vet liksom...

Men sen tänkte jag på en sak, när går gränsen i idrotten? alltså, på att vara osprtlig menar jag nu...
Jag tänkte typ Zindan, som slutade sin karriär efter att nockat motståndare. Well. Det är ju sjukt att han gör så, MEN det sjuka är ju att en annan idrottsman tycker att det är värt att vara elak, och bara dum i huvudet för att få en bra spelare ofocuserad..

Jag menar, man kan ju tacklas och saker och ting kan gå fel.
Men att vara osportlig, att säga, skrika eller göra fula saker med mening, när blev det något vanligt inom idrotten?
Idrotten är mångas liv, mångas sätt att leva och vara lycklig..
Jag tycker inte vi ska förstöra nöjet bara för att man inte kan vinna på ett rättvist sätt..
Hänger ni med?

Kommentarer
Postat av: zanna ♥

riiiktigt fin blogg :D

Tycker du om att läsa om en 15 årig (snart 16) blondinsliv som är sig själv och står för sina åsikter? Som varken dricker eller röker? Som inte överdriver för att få fler läsare? Då passr min blogg bra för dig :)

2010-02-22 @ 15:28:57
URL: http://zannajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej det här var en extremt fin blogg.

Kolla gärna in min blogg/komentera/ länka vidare, tack i förhand så himla mycket.

Vi försöker göra mig till dn känd bloggare, sänd vidare så får vi se om vi lyckas

Ett sätt är att skriva det i ett inlägg i sin blogg att dom ska besöka min blogg eller att lägag till mig bland era länkar//Nathalie

2010-02-22 @ 15:52:10
URL: http://nattaabjorklund.blogg.se/
Postat av: nathalie

nej, det är bara ett lättare tips att underhålla dom som kollar, att det blir lättare atgt läsa för dom då :S

2010-02-22 @ 20:43:45
URL: http://nattaabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0