Ny Kategori ! :D



Puh, helt slut.
Haha, jag var på SM i varber i helgen med, fråga mej inte hur och när jag hann med det för det vet jag knappt själv. Men iaf, det var riktigt bra!
Dock måste jag påpeka en sak som är sådär allmän. och det är ju så, att killar och tjejer är ju olika. Killar anses mer sportiga, och har mer rätt kroppsbyggnad. Men då frågade jag mej själv varför det va så liksom?
Och det är ju faktiskt så, att det är otroligt många tjejer som är rädda för att ta ut sej, rädda för att svettas, rädda för att slänga sej den sista metern...
Tjejer har högra smärttröskel. att föda ett barn är som om killen skulle dra K*ken över huvudet och tillbaka! Men ändå är vi räddare? Ta i för fan. Skit i att du svettas, blir röd i ansiktet, skrik när du tar i.
Var är vinnar skallen, vi kan vi vill vi ska, right? 


Bild på tjejerna som höll mej sällskap i varberg:
 

Herrdubble SM final 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0