Vad gör elin åkeson en fredagskväll som denna?

- Jo , mobbad_IG_tjej@hjälpmej.nu sitter med plugg!
Haha, Kom hem från en saknad och älskad Cicci idag. & självklart blir man påmind om att man måste plugga till prov på måndag för att klara G. Så här sitter jag.
Dock har jag hunnit varit iväg och kollat Tattoostudeo, det gick väl sådär... men det blir fan av!
Iallafall, något annat fett najs som blir av är GREKLAN 2010 ! En eller två veckor är inte bestämt, men att jag ska åka dit med Anna & Cicci är bestämt. YEAAAH !
Så nu ska jag gotta mej över dessa beslut, ta en paus i plugget och förhoppningsvis få i mej lite mat.





Bilder från dagarna tillsammans med goingen själv <3

Kommentarer
Postat av: anna

Sv: haha tack,

bara så du vet så är inte lilla :P

2010-02-19 @ 20:25:11
URL: http://annaautter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0