vilket?

sitter på SO:n med simone. Vi är klara med Brev1 om första världskriget, två veckor i förväg bra jobbat !
Nu degar vi, simone kollar frisyrer på internet eftersom hon ska klippa sej snart ;)
Själv hittade jag bild på Rihanna, i både långt och kort hår men kan inte bestämma mej för vad som var finast.
Det långa passade hon i när hon va sådär "söt" hon liksom passar kläderna med håret. För nu när hon har kort, är hon mycket mer fräck i sin stil... höhö. Vem bryr sej? Mja, lite kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: julia

AAAAAAAAAAAH, jag hade aldrig klippt mig om jag hade haft sådär fint hår!!!

2010-02-10 @ 16:46:52
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0