Bildbomb om Unite :D

Våran nyår.
Jao, jag och Alääx var ju i jönköping på Unite. Ett kristet läger med 850+ andra pers från hela sverige :D
& jag säger såhär, jag har inte alltid vart kristen, och är inte så bra på de nu heller, men jag tycker ändå jag är de.. vilket fall, att jag trodde inte det skulle vara ett sådanat jävla drag! Haha, jag visste att många underskattade vad man kan göra i pingstkyrkan, hur kul man kan ha, vad man kan få in under möten, men det här var helt sjukt. Svinkul helt enkelt! Under nyåraftonen var vi 1000 pers som kom för att ta in de nya året tillsammans. Det var galet!
& efter de vid ett, var det efterfest, och det blev dans i fyra timmar, UTAN STOPP! HAHAH! :D
Det går inte beskriva, det var otroligt!


Efterfest


Hanna, Alääx & någon?


Pontus, Elias & någon (förlåt)


Ledsen, men kommer inte ihåg namn... någon johannes? xD


Jag vet inte riktigt hur jag lyckades överredigera denna bild? :O
men såhär såg iaf jag och babe ut under nyårs afton :D


På vägen hem (sletna efter 12 timmars sömn på tre nätter )

Vi hörs senare puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0