blek.

sol brun på vintern?
Jo grejen är den, att många säger att bleka människor inte alls är snyggt.
Men jag kan tycka att på vissa är det riktigt fint. Det kan liksom bli så fint, när läpparna blir riktigt röda och bryter av i det ljusa ansiktet.
Men de får inte vara för blekt, då ser man ju bara sjuk ut.
Haha, synd att jag själv inte tycker jag passar i det vinter vita. Är så mörkhårig att jag lätt ser sjuk ut ;)
Och min torra hud, tilllåter mej inte att använda något solpuder eller annat smink som hjälper heller. det får bli solning eller nått för mej? xD


fint blek.
Btw, va har hänt med denna tjej? Jag tyckte om henne innan, men nu verkar det som om hon är ett vanligt typ offer som gör allt för att komma högre upp på kändis listorna. Synd att dem inte fattar att dem hade nått toppen om dem bara hade tagit de lugnt liksom.




Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Tack =) Allt bra med dig ?

2010-01-08 @ 22:57:38
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0