Inte en liten skit längre.

hej där dålig uppdatering I know.
Men skolan har börjat och nu är det slut spört som gäller.
Lite sjukt att man går ut efter sommarn eller så...
Jag menar känns inte som att man är så gammal som de andra niorna var för fem år sen xD
Men samtidigt när man tänker, så oj vad vi har väx, oj vad stor jag blivit...

Plötsligt är inte övergångsställerna en kilometer långa.
Plötsligt når man upp till alla dörrhandtag utan problem.
Plötsligt är det ingen som nästan springer ner än när man går och handlar.
Plötsligt är höghusen bara stora, och inte gegantiska monster...

Jag är rädd för att bli gammal, rädd för att bli vuxen, rädd för att inte få vara barn. Men inget kan stoppa tiden, och jag märker ju inte ens att jag sitter på mitt tåg i lugn och ro och växer i takt med resten av världen..


En bild som är drygt ett år gammalt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0