sorry !

Förlåt för dålig uppdatering, men läget är för tillfället mera än okej! :D
Tänkte inte alls börja inlägget med ett förlåt, eftersom jag intalade mej själv att jag skriver bara för min egna skull... Hmm, kom på att na, de gör jag inte. För vem vill ha sin dagbok ute på nätet? Vill man veta privata saker eller hur min dag varit får man fråga för jag garanterar inget här.
Visst förekommer de! De gör jag för det är kul då och då... Men den riktiga anledningen till att jag bloggar, är för jag vill nå ut till männsikor med mina åsikter. Så ni kan ju räkna med lite skeva sådanna ibland ;)

Nu känner jag för att berätta om min dag, för den har varit bra.
Idag har jag hunnit vara på möta med mamma, pappa och skolans special lärare... testerna i skolan är klara och jag har nu fått klara papper på att jag har läs och skriv svårigheter. ehe, grattis? Nej men, sen om jag har dyslexi eller inte vet dem inte än, jag skickas vidare på djupare vatten. Men det var skönt att klara första etappen.

Jag har även pluggat matte idag istället för att träna. Inte bra, men mamma tvingade mej. vad gör man liksom?
sen har jag gjort mina gymnasiumval!
såhär ser dem ut:
1. betendevetenskap - drottningblanka - varberg
2. samhäll / samhäll - elof lindälv - kungsbacka
3. barn / fritid - aranäsgymnasium - kungsbacka

Och jag har även hunnit packa inför fjällen resan. ÄR SÅ SJKUT JÄVLA PEPP PÅ DETTA! (L) KANSKE INTE KONSTIGT NÄR MIN FAVVOGIRL SKA HÄNGA MED?


lite skönt vore de med värme ändå? <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du vet att jag mer än gärna hjälper dig med både matten och annat om du vill!! Du kommer fixa denna terminen galant, jag lovar dej, för du har viljan som krävs =)Sen väntar gymnasiet som är sjukt mycket roligare (men tyvärr kanske inte lättare):o) Kämpa på Elin <3

2010-01-27 @ 22:47:13
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0