Starkt jobbat tjejer! ;D

Mera snö? Haha, jag säger såhär.. jag älskar snö, tycker det är fins och mysigt och det får gärna ligga kvar..
Men det behöver faktiskt inte komma mer? ;)

Idag har varit en toppen dag, efter skolan åkte jag med alääx, klara jaa en hel drös med tjejer från 9a och gymmade på friskis och svettis, duktiga! Känner mej biff... eller nått. Efter vi tränat så stanna några och käkade på buffen, mums! Sen bar de av hem och jag åkte en snabbis upp till kläppa med aläx, sen ner strax därpå.. fick skjuts av Alääx farsa som förövrig är sjukt skön! Satt kvar en stund och lyssnade på hans visa ord,innan jag gick in i min lilla bod som nu är tillräckligt varm... 
skönt att ALääxÄngeln har en sådan underbar familj som tar hand om mej! <3


Här har vi en suddig men underbar bild, (spexfoto) På 9a :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0