vem fan är måtta? & varför skulle jag vilja dricka med han?

Hahahaha! den va fan klockren ju xD

Jag är så trött att ögonen går i kros... ändå ska jag träna om en timma. kommer dö.
jag är less, jag är depp. man får vara det ibland. Längtar till kvällen, längtar till sängen.
Så jag kan gå och lägga mej, så det kan bli en ny dag.
Jag började seriöst nästan lipa idag så arg jag blev på anders, gubbe säger jag bara...
ibland blir allt bara för mycket.


Låt ljuset brinna trots svåra stunder,
kom ihåg
Imon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kom in till mig i mediasalen i mon, jag är där hela förmiddan och pillar ;o) Ring om du behöver! kram

2010-01-28 @ 22:40:24
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0