"jag lovade inget, så jag bröt inget"

Har spelat sällskapsspel hela kvällen med Linus & Julia, najjs. Tror jag vann....
Är så sjukt trött. kvällen igår som skulle bli en lugn tjejkväll framför fotbollen slutade i poolen tsm med X antal killar som kom upp te kläppatoppen, riktigt kul! :D
Runt tre idag drog jag och mimmi iväg på en springrunda, duktiga är vi !
Sen blev det i och för sej både Pizza och negerbollar, så vettefan om det va så bra iallafall ;)
Menmen, imon blir det nog jobba, kanske.

Saknar Grekland. Extremt. Vill sätta mej på snabbaste plan tillbaka. Saknar mina tjejer. Saknar värmen och den självklart klara blåa himlen...

Så jävla lycklig tjej första kvällen i UNDERBARA Grekland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0