Vilket mega blåbär!?

Hemma.
kom hem fem i morse... trött.
skulle kunna försöka skriva om min galna, helt otroligt roliga Greklandsresa med två gamla, mycketmycket fina vänner. Men hur jag än skulle formulera mej, skulle orden inte vara upplevelsen rättvis!
Det har badats, det har partats, det har snarkats! Det har varit låånga nätter, som jag kommer minnas för livet ! nattbad i havet och god mat så som fiskpinnar&mackaroner, (som för överigt var en jätte äcklig blandning).
Vi har dansat uppe på bardiskar och ätit god mat (på riktigt) vid en hamn i solnedgången. <3
Som sagt, orden räcker inte till. Och mycket som hänt... (haha) ! går och FÅR inte skrivas i en bogg som denna ;D Inte ens alla dem 500+ bilderna jag har tagit skulle visa hur fucking bra det varit. Slänger ändå upp en eller nått här, och resten på facebook.

Är helt slut en dag som denna. inte alls konstigt. Väntar på storebror som ska komma hem och grilla te oss, söt, och gott. Efter det behövs en powernap eller två! För Sen kommer girlsen hit och kollar fotboll med gottis snacks! Najjs!

Saknar redan AnnaBanana & CicciPissi! Älskar verkligen dem tjejerna från topp till tå.

tråkigt att det gick så fort, att redan va tillbaka.
Något ännu tråkigare, är att två viktiga personer i mitt liv inte är här hemma hos mej nu, suger.
skynda er hem...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0