O-O-o-O-o-O-O- OMAYGASCH.... ehe.

Har reseber nu va. Nervös över allt som går att bli nervös över - missar jag tåget? Missar jag flyget? Missar jag ANNA??? Kommer packningen komma med? Finns det pepsi Max i greklan??? Haha!
Nej, är för stunden helt okej lugn, kom hem en anning senare än vad jag tänkt.... blev bad och sånt efter träningen, najjs! Nu ska jag försöka packa det sista och göra en kvällsmacka, lär inte somna än på ett tag, men det gör inget ;) kan sova på tåget imon! åker halv sju, wiiihoo! :D
Så alla som bryr sej, kan ni nå mej på mobilen fram till typ två imon, mitt flyg går vid tre tror jag ;)

- förra året när jag va i Grekland med Pappa och hela gaanget.
puss
ha det nu gött här i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0