Skyll dej själv " ålder är bara en siffra "

Efter en låång dag på jobbet, lyssnandes på robins falska stämma (hoppas du läser detta mongo ! )
haha, så var det bara att börja baka! Till familj och annat, najs! Och go musik som natteravn & all the right moves fyller hela huset. Idag har jag gått från fatta inte mycket till att fatta nästan allt. Asså med mitt liv menar jag! Från att inte veta dis or das, till att veta hur och varför. Det är skönt, jag är glad.
Från att ha en tom vecka framför mej har jag nu en hel del att göra ! Ikväll ska jag ta en promenad, men en vän, som jag saknat, som jag saknar. Sånt gör gott. Sen imon blire att hjälpa mamma med en badmintongrej hela dagen, match på kvällen, jobb på torsdag, fredag - midsommar. najjs.
(ovanligt långt och typ CAREFACE inlägg....)

När jag tittar på min vägg och ser medaljerna och mappen med diplom, känner jag ju att, jag kan ju faktiskt NÅGOT iaf. Och jag tycker om att få diplom. trots att det bara är papper....

Jag skulle vilja ge både tusen diplom och ännu flera blommor, rosor i finaste slag till en vän - Klara gattbro.
För att hon aldrig vikit från mej. För att jag respekterar henne, fast hon inte tror det.
dej inte vad du gör, ibland.
Hon är stark som klippan själv, fast de skickliga är att hon - även som den klippan hon är, kan vingla. Åt alla möjliga håll. Jag vet att hon inte faller. jag vet att hon aldrig faller. För då hade jag inte tillåtit mej själv att luta mej mot dej. förstår du?
Loveyou.

Fast ingen tror, är vi ganska lika....

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh.... Åh, vad jag tycker om dig, Elin! Herregud. Tårögd och lycklig.

2010-06-23 @ 11:12:56
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0