Tröligt men kul =)

AVSLUTA MENINGEN GOD DAMN IT!
Jag har insett att min senaste kyss - var bortkastad på en idiot.
Jag pratar - ganska trasigt.
Jag tycker om -
Min mamma otoligt mycket-
Jag avskyr när folk -
 tror sej.
Mina närmaste vänner är - dem bästa som finns.
Min första vän hette - anna&cicci.

Kärlek är - ingenting som hör iho med mej.
När jag borstar tänderna - går jag runt i pyjamas?
När jag lagar mat - Känner jag mej grym....

Jag tänder på - Gittar spelande hockyeproffs !
Det sexigaste yrket är - Dah, branman!

Jag är rädd för - att dö ensam?

Den värsta känslan är - att vara helt ensam.

Den bästa känslan ärden jag har på badmintonbanan.
Jag är bäst på - att kontra med elaka kommentarer...
Jag är sämst på - ganska mycket xD
Om jag var ett djur skulle jag vara - en lat kattt...
Om jag var en insekt skulle jag vara -
en slämig, fet och padda som trodde jag va en groda....
Om jag vore ett redskap skulle jag vara -
en sten?
Jag kommer alltid att vara -
elin
Det finaste som finns -
äkta kärlek?
I sommar -
ska jag göra som JAG vill.
Sist jag grät var - Nyss xD
Jag kan -
simma.
Jag kan inte - sparka en boll med vönster fot..

När jag vill tänka går jag - ut? xD
När jag bakar så bakar jag - NÅGOT FETT MED MKT SOCKER!

Min mobiltelefon är - dampig

När jag vaknar på morgonen -
vill jag sonna om,,,
Innan jag går och lägger mig - ber jag en bön.

Just nu tänker jag på att - det vore skönt att ha dej här...
Bebisar är - söta?
Idag har jag -
bara sovit.
Ikväll ska jag - sova.
I morgon kommer jag - tar det imon?

Jag vill verkligen - vara jag hos dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0