Utkakst....

Vi kan alla fejka hur det skulle varit på rätt sätt,
Vi kan alla skapa ett fejkat förtroende så lätt.

Jag vet inte varför folk tror sej veta hur folk är,
Kanske bara för dem tillsammans en stor hemlighet bär?

Vi har väl alla sett på film vad som ska sägas och när?
Hur kan man då låta sej då bli nära och sånt där?
 
jag beundrar så stakt kärlek att jag knappt vet vad det är,
för jag har nog aldrig delat just det där.

Men vad jag då vet är at det är på tok för lätt att få någon på fall,
Det finns så många som gör vad som helst för att slippa känna sej kall.

& ännu fler som oskyldigt vill bli älskade för den dom är,
Det är fan sjukt att vårt samhälle faktiskt funkar såhär....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0