Hejjj dålig uppd.

nu är det så att jag tävlat heöa helgen, typ. I fredags var jag faktist i stan och kolla miin tattooo... åh vad bra det kommer bli! ;)
Och på kvällen var jag med simone en stund hos Jimmy.
LÄGG DETTA I ERA CAREBOXAR.
min kamera är på villovägar för tillfället, men kommer la strax tillbaka, har faktist koll på den även fast jag inte har den just här.
Fick snackat med Alex ( alex med E är min tränare ) och kände efter detta att nu ska här bli ändrig.
Jag ska fan få in de där passet, badminton. och fler spring nu när snön smälter.
Helgen har varit bra. Jag har gått runt med ett fånigt leende jag inte har någon aning om vart jag fått ifrån, kanske för att det var första tävlingen på länge, och att Heena var där? kanske för att jag älskar mina tränar gubbar som är helt sjkut gooa och töserna i kungs som gör mitt liv enklare genom att bara finnas typ? xD
haha, jag vet inte.

några av mina favorittjejer.

Kommentarer
Postat av: Derle

You can blame me (Got me wrapped round you finger)

Try to shame me (Still I stand here and linger)

And still I'll care for you

You can run around (All erratic and fiery)

Even put me down (Spend a week in the priory)

Still I'll be there for you.

2010-03-09 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0