Säg de fan inte...

Jag hatar att bli kallad liten, att bli kallad "för liten"
Jag är fucking 16 år. ålder är en siffra, den säger inte ALLT om din mognad, Den säger fan lite om din mognad.
Säg inte att jag inte förstår, säg inte att jag inte vill höra.
Le inte och säg att jag förstår när jag blir äldre.
Jag hatar det. Att bli som en barnrumpa i vissas ögon.
Åldern är en siffra.

Det finns EN.
EN människa på denna jord som får säga så. Som får skratta och säga, han är för gammal för dej.
Som får säga du är för liten, du vet inte vad det är än... men jag ska förklara.
Det finns bara en. En Mimmi Lennwall.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lilla fina underbara Elin.

Jag älskar dig <2

2010-03-04 @ 14:53:26
URL: http://smurpp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0