håll dina vänner nära dej, men dina fiender närmare.

blabla blaa...
De va sen jag insåg att jag hade fel,
Att min vändning bara ledde mej till slutets andra del.
Att återvändsgränden stirrar tillbaka där jag står,
Att vända känns som något jag helt enkelt inte får.

ja de va sen jag förstod att kärlek och jag inte passar så bra,
Att det inte var du att det nog bara var ja'.
De var inte jag som gjort fel grej,
utan felet var mest hela mej.
Jag hissar min vita flagga och den målades svart,
solen är långt borta i denna natt.
jag förlorade något som aldrig var mitt,
jag sattsade mitt hjärta men du behöll ditt.



Människor ni vet hur jag och blajj hör ihop.
Men gillare eller inte. Jag tror inte jag bryr mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0