Pust'

Skulle behöva tänka klart och åt rätt håll,
Men det känns som jag har noll koll?!
Vad är
det det gör med mej,
eller det är nog jag, inte okej...
Bra svenska
har jag inte det heller,
men vafan fula ord är ju det som gäller?

Försöker på nytt
tänka igenom vad jag skulle kunna,
Men allt som dem sa det är borta ja, som det försvunna.
Hjärtat slår hårt
fast jag inget gör,
sluta slå eller är det kanske skrik jag hör?
Vill skriva,
berätta, vill få er att förstå
men liksom det mesta annat, det kommer inte gå.
Sluta tänka
vore en bra ide'
Men va fan har den tanken för syfte att ge?
Kan du tagga ner
, vem fan är du?
Den frågan skulle behövas besvaras här och nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

P O E T!

2010-11-18 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0