Sista lediga dagen !

Var en ganska jobbig träning igår, var slut i både kropp och huvud när jag kom hem till åsa och tillslut fick krypa ner brevid finis i en varm säng. Dagens goa var ju helt klart att få ligga kvar när han skulle upp imorse också ! Maha, skadeglädje !
Nu har jag just kommit hem, ska strax ner till åsa igen, ta bussen med mimmsan, dra stan ett tag innan jag möter upp Elllii för plugg !
Kba träningn ikäll blir najs avslutning på denna dag.
Det kan även bli så att vi åker och kollar till Pepsi dag. (då rubbar det mitt schema, men det är ett måste)
Jao, Pepsi, vi har alltså bestämt namn på katten, men inte själva katten....
Hej bry mej.

Hur galet snygg är hon inte då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0