Släck alla ljus, tänd på min kropp

Helgen i stockholm var bra!
12 timmar i bilen och nu kan jag nästan i(nte alls), men många låtar av magnus uggla och tomas ledin.
Hampus (som vi åkte med) Sjung med i alla låtar i en sådär lagom fin falsett. (stavning?)
Jag har ätit köttbullar och potatis i två omgångar. Det är gott.

Nu vare höstlov också. Det är fett nice !
Har redan åkt på fet förkyling (igen?!) så känns lite tungt när man kollar schemat, men vafan, sova kan jag göra i graven, right?
när jag kom hem igår, åkte dirket ner till min Goding. han är ganska mega bra ändå.

Har traskat från gårdabrygga till kläppa med oknytna skor idag. Det va skönt. :)
Väntar på kusiner och Lotta. Ikväll blir det bara lite på skoj i åsahallen, och sen träffa ellinor en sväng.

Gott med lov. Nu ska jag äta glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0